2017.1E – International Edition
Content e.g.
Esoteric programming languages
Contrary computers
R – A language for data analysis
Dust off your Amiga 500
Build a USB joystick adapter
Pro Pilkki
Researching the demoscene
2016.1E – International Edition
Content e.g.
Doomsday machines
256-byte programs
History of Soviet and Eastern Bloc computers
Abandonware – the controversial software graveyard
Beautiful, forgotten UNIX hardware
Entry-level soldering
Illuminatus
2016.1E – Sample
Content e.g.
Heroes of the Frontier (excerpt)
Doomsday machines (excerpt)
Dust off your Amiga 500 (excerpt)
2014.X – Assyspessu
Sisältönä mm.
Kymmenvuotinen nokkapokka – ASD vs. FLT
Lanit ennen laneja – muinaista pelien verkotusta
Tule Demoscene-klubille!
Kun Assyt menivät pilalle – pelaajien maihinnousu
Boozembly – Assemblyn varjofestivaali
Demoskenevisa!
Lukijoiden Assembly-muistoja
2013.4
Sisältönä mm.
Skrolli Piilaaksossa
Tietoverkkokulttuuri ennen Internetiä
3D-tulostin – uuden ajan jeesusteippi
Common Lisp, ohjelmoitava ohjelmointikieli
Uutisryhmät: keskustelua ilman krumeluureja
Tekstipelit viideltä vuosikymmeneltä
Mariohakkerin ABC
Legendojen paluu: Ultiman ja Wastelandin perilliset
2013.3
Sisältönä mm.
Tapahtumaraportteja: Assembly 2013 ja OHM 2013
OpenGL- ja QML-ohjelmointisarjat jatkuvat
Muokattava käyttöliittymä Arduinolle
PDP-1: Emulaattorimatka hakkerikulttuurin juurille
Atari 2600 ja Star Wars
Tikku-ukoista pikselitisseihin: bittipornon kulttuurihistoriaa
Rogueliket
IRC on paras
2013.1
Sisältönä mm.
Mandelbrotin 3D-perilliset
Mitä klassikkokoneille kuuluu nykyään?
QML – deklaratiivisten käyttöliittymien alkeet
3D-rajapintojen lyhyt historia (OpenGL-sarjan ensimmäinen osa)
Vanhojen bittien pelastajat
Ilmaiset strategiaklassikot – nojatuolikeisarin uudet vaatteet
Tuomiopäivän koneet