Skrolli – Digilehti

Skrollin digilehti on lehden Skrolli-sovelluksella luettava painos. Digilehtiä voi ostaa ja tilata Skrolli-sovelluksen kautta. Lataa Skrolli-sovellus iPhonelle, iPadille tai Androidille alla olevista sovelluskauppojen linkeistä.

Digilehden saatavuus sekä ajantasaiset hintatiedot ja tilauspaketit löytyvät sovelluskaupoista ja Skrolli-sovelluksesta.

Tiedote: Skrolli nyt myös digilehtenä 2.2.2017

Skrolli-sovelluksen käyttäminen ja digilehtiostosten lukeminen edellyttää yhteyttä sovelluskauppaan ja pilvipalveluun, jotka ovat käytössä toistaiseksi voimassa olevilla sopimuksilla. Mikäli tämän sovelluksen tai pilvipalvelun tarjoaminen jostain syystä päättyisi, tuote voidaan korvata tarjoamalla vastaavat digitaaliset lehdet pdf-tiedostoina.

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. App Store is a service mark of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. Google Play and the Google Play logo are trademarks of Google Inc.

Uusi kommentti